miércoles, 15 de febrero de 2012

El Foro en que m'he subscrit!

En aquest article us parlaré d'un foro que m'he subscrit en el cual he fet tres preguntes de les cuals ja m'han contestat.
La primera pregunta tracatva sobre si el Barça, en les circumstàncies en que està amb el mardid, que es porten 10 punts a favor dels madrilenys, podria guayar la lliga encara. La resposta que m'han fet és la seguent:  "Yo creo que el barça lo tiene muy dificil pero se que puede ganar y creo que lo ará, así tendremos otra vez el triplete, copa liga y champions!!!"
La segona pregunta que he fet es tractava sobre qui es mereixeia la Pilota d'Or, Xavi, Messi o C.Ronaldo. La respsta a set la seguent: " Yo creo que sin duda era para Xavi, porque sin él Messi no haría lo mismo que hace con él, y lo de C.Ronaldo, no tendría ni que aber sido seleccionado..."
La tercera i última pregunta que he fet és: Creus que el Barça vendra a els tres canterans a canvi de Van Persie?
I la resposta ha ser la següent: " Yo tambien he escuchado lo del cambio de los 3 canteranos a cambio de delantero del Arsenal, pero creo que no lo harán porque los tres canteranos han demostrado que su futuro está al barça, y es mucho vender 3 jugarores a cambio de uno."
Aquestes han set les preguntes i respostes sobre el foro que m'he subscrit que es el seguent: http://www.ligafutbol.com.


1 comentario:

  1. Toni! cada cop que em passo per aquest blog, cada vegada veig que vas millorant en tot, en els gadgets, en la plantilla, els documents, etc.! Felicitats nano! continua així

    ResponderEliminar